MidtJysk BoligService

Om os

MidtJysk BoligService er dit rengøringsfirma i Midtjylland. Vi udfører rengøring og vinduespudsning i områderne Herning, Ikast, Brande, Silkeborg, Viborg, Holstebro og Ringkøbing

Med mere end 25 års erfaring!

Med mere end 25 års erfaring indenfor rengøring og vinduespudsning, tør vi godt garantere et rent resultat hver gang!

Hos os er kunden altid i centrum, vi vægter derfor den personlige kontakt højt. For at sikre den bedste service, arbejder vi efter 3 nøgleord,: kvalitet, stabilitet og loyalitet. Vi garantere, at du altid for den bedste service, der er baseret på stor faglig ekspertise og effektivitet.

Vores vision

Vi stræber efter at levere den bedste rengøringsservice og kundeservice. Vi vægter personlig kontakt højt og forstår vores kunders behov. Jeres behov er vores ekspertise.

Vores mål

At sikre vores kunders behov er fuldt dækket. Vi er ikke det største rengøringsfirma, men helt klart det bedste. Vi går efter at vores kunder er helt tilfredse med vores rengøringsservice.

Rengøringsfirma

Vores ekspert team

Vi tager stolthed i at levere et perfekt resultat hver gang og vi forstår vores kunders behov.

Erhvervsrengøring

Said

Kunderådgiver

unnamed

Cristina

Rengøringassistent

Erhvervsrengøring

Krystina

Rengøringsassistent

Inga

Rengøringsassistent

Saule

Rengøringsassistent

Maja

Bogholder

1. Generelt 

Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler mellem MidtJysk BoligService og kunden, medmindre andet er skriftligt aftalt.

2.Ydelser

Vi tilbyder rengøring til både private og erhverv, herunder:

Vi tilbyder rengøring til både private og erhverv, herunder:

  • Almindelig privatrengøring

  • Flytte- og slutrengøring

  • Erhvervsrengøring og kontorrengøring

  • Vinduespudsning

Opgavens omfang og hyppighed aftales individuelt.

 3. Priser og betaling

Betaling sker via faktura med 5 dages betalingsfrist.
Ved for sen betaling tillægges rente i henhold til renteloven samt rykkergebyr på 100 kr. Vi forbeholder os retten til prisregulering årligt.

4. Afbestilling og ændringer

Afbestilling eller ændring af aftale skal ske senest 24 timer før den aftalte tid.
Ved senere afbestilling forbeholder vi os retten til at fakturere op til 50% af beløbet.

5. Adgangsforhold og ansvar

Kunden skal sikre uhindret adgang til det aftalte område.
Eventuelle værdigenstande bør opbevares forsvarligt.
Vi påtager os ikke ansvar for skader på skrøbelige eller værdifulde genstande, der ikke er fjernet forud for rengøring.

6. Reklamation

Eventuelle mangler eller skader som følge af vores arbejde skal meddeles skriftligt til info@mjbs.dk senest 24 timer efter, at rengøringen er udført.
Reklamationen skal indeholde tydelig beskrivelse samt billeddokumentation af den påståede mangel eller skade.
Reklamationer uden dokumentation eller indgivet efter tidsfristen vil ikke blive behandlet, og MidtJysk BoligService påtager sig intet ansvar for forhold meddelt for sent.
Ved rettidig og dokumenteret reklamation vurderer vi sagen og vil udbedre forholdene, hvis reklamationen findes berettiget.

7. Ansvar og forsikring

MidtJysk BoligService har en gyldig erhvervsansvarsforsikring, som dækker skader forvoldt af vores personale i forbindelse med udførelse af rengøring.
Kunden har pligt til at oplyse os skriftligt om særlige forhold eller skrøbeligt inventar, overflader eller materialer, der kræver særlig hensyntagen, inden arbejdet påbegyndes.
Vi kan ikke drages til ansvar for skader, der opstår som følge af manglende information fra kunden om sådanne forhold.
Vi anbefaler, at værdigenstande og følsomme genstande fjernes eller opbevares forsvarligt forud for rengøringen.

 8. Opsigelse af aftale

Løbende aftaler kan opsiges med 3 måneders varsel fra begge parter, medmindre andet er skriftligt aftalt.

9. Persondata

Vi behandler kundens data i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning og videregiver ikke oplysninger til tredjeparter uden samtykke.

10. Særligt for rengøring

Lokationen skal være frit tilgængelig. Nøgle kan udleveres til os mod kvittering, eller så skal der opsættes en nøgleboks mod 200 kr. i depositum. Vi bruger vores eget rengøringsudstyr og rengøringsmidler. Hvis der ønskes brug af andet, bedes kunden selv stå til rådighed med det ønskede.

11. Særligt for vinduespudsning
Vinduer skal være frit tilgængelige, og ved indvendig pudsning skal der være adgang til lokationen. Der kan udleveres en nøgle til os mod kvittering. En vinduesvask/pudsning fjerner almindeligt støv, skidt, pollen, fugleklatter, ekskrementer fra insekter og spindelvæv. Silikone, cement, mørtel, lak, olie o. lign. fjernes ikke under en almindelig vinduesvask – det skal der en afrensning til.

Betaling
Betaling skal ske kontant, medmindre andet er aftalt senest 8 dage efter modtagelse af faktura. Faktura sendes til oplyste mail. Der pålægges 100 kr. ved rykkerpåmindelse. Der kan betales med bankoverførsel.

Afbestilling
Afbestilling af serviceydelse skal ske senest 48 timer før planlagt besøg. Afbestilling efter det pålægges et gebyr på 50 % af ydelsens pris. Ved forgæves besøg betales der fuldt beløb.

Reklamation
Reklamation skal ske hurtigst muligt og senest 48 timer efter udførelsen. Vi udbedrer så hurtigt som muligt og uden beregning.

Prisregulering
Vi forbeholder os retten til at prisregulere mindst en gang årligt

Scroll to Top